Technologie ScreenX v kinech navyšuje tržby

bohemian-rhapsody-web

Jihokorejská společnost CJ 4DPLEX oznámila letošní výsledky kinosálů, které jsou vybavené její multiprojekční technologií ScreenX. Navštívilo je zatím 2,6 miliony diváků, kteří za lístky utratili 25 milionů dolarů. Počet vybavených kinosálů se meziročně zvýšil o 30 procent a přibylo také zemí, kde je najdeme. Jestliže loni šlo o 132 kinosálů v osmi zemích, aktuální skóre představuje 172 kinosálů v šestnácti státech. V Evropě jde zatím o Velkou Británii (5 kinosálů), Švýcarsko (3), Francie (2) a po jednom kinosálu mají ve Španělsku a v Maďarsku. Pro tuzemské kinaře, které jsou zvědaví na technologické novinky, je to nejblíž právě do budapešťské Arény, jinak „vlajkové lodě“ tamní větve řetězce Cinema City. Zatím nejmladší premiérou se ScreenX je hudební snímek Bohemian Rhapsody (na snímku) o zlaté éře britské skupiny Queen, který v sedmasedmdesáti sálech dosud za vstupenky utržil 2,6 miliony dolarů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>