Bilance technologie ScreenX

Screen-X-sal

Jihokorejská společnost CJ 4DPLEX včera zveřejnila tiskovou zprávu, v níž bilancuje výsledky své panoramatické projekční technologie ScreenX za loňský rok. Na jeho konci ji využívalo celkem 195 kinosálů v šestnácti zemích, které za 12 měsíců navštívilo přes 4 milion diváků, když tržby činily 40 milionů dolarů. Mezi nejúspěšnější filmy se ScreenX v roce 2018 patřily Bohemian Rhapsody, Black Panther, Ant-Man a Wasp a Aquaman, z ryze „lokálních“ pak čínský Detective Chinatown 2. Mezi země s největším počtem nových instalací, jejichž počet meziročně vzorstl o 30 %, totiž na prvním místě figuruje Čína (18 kinosálů), následovaná Spojenými státy (9 kinosálů), Evropa se dělí dohromady o 12 kinosálů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>