Technologie 4DX v kinech láme rekordy

4DX-minikino

Jihokorejská společnost CJ 4DPLEX letos marketingově tlačí hlavně svou mladší „ratolest“ ScreenX, ale nezapomíná referovat ani o své starší technologii 4DX, stimulující svými efekty u diváků všech pět smyslů, s níž začínala už v roce 2009 – v České republice ji zatím najdeme ve dvou kinosálech řetězce Cinema City v Praze na Novém Smíchově a v Plzni. Rekordní návštěvnost 20 milionů diváků i tržby ve výši čtvrt miliardy dolarů hlasí 4DX kina ještě před koncem letošního roku, na Silvestra budou celková čísla samozřejmě ještě o něco lepší. Polovina diváků přitom dorazila na sedm blockbusterů Jurský svět: Zánik říše, Avengers: Infinity War, Black Panther, MEG: Monstrum z hlubin, Jumanji: Vítejte v džungli!, Mission: Impossible – Fallout a Ready Player One: Hra začíná. Letošní pokračování Jurského světa přitom zaznamenalo mezi 4DX filmy doposud nejlepší výsledky: 2,2 miliony diváků, kteří za lístky utratili 31 milionů dolarů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>